vineri, 22 aprilie 2016

Presimt o călătorie



în fiecare seară o firavă umbră
o dorință o amintire
trece prin dreptul ferestrei
după care leg jurăminte cu tine

de ce bîntui fără stăpîn umbră

în fiecare noapte
alung de pe casa vecinului
o bufniță cu întrebarea

cînd întîrzie simt o stranie îngrijorare
cînd mă ia prin surprindere o stranie bucurie

nimic altfel nu se întîmplă în mine

cine te-a părăsit alungat umbră
bufnița fîlf după ea

azinoapte n-am apucat să întreb
s-a desprins ca un abur negru instantaneu
am avut o senzație de vină de regret
că nu-mi dau seama la timp ce se întîmplă

n-a fost nimic altfel cu mine

de unde tot vii umbră fără stăpîn
încotro

la noapte mă fac iarbă sub gutui

te-am prins umbră spune-mi
cine te-a lepădat de unde
în fiecare noapte apari
și în ce locuri te duci

presimt o călătorie că voi cunoaște
locuri noi pe care le-am mai văzut
ceva de dincolo de copilărie
îmi tot dă brînci să ies afară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu