miercuri, 14 mai 2014

Cât de departe ești





Vreodată ochii, spune-mi, ţi-au lăcrimat de dor,
În seri când fără mine pluteai pe nori de ceaţă?
Spre clipe de iubire să mai cuprinzi fiori
Din mângîiere caldă în zori, de dimineaţă
Vreodată ochii, spune-mi, ţi-au lăcrimat de dor?

Iubire, o... iubire, dă-mi leac singurătăţii!
Ce bastion opreşte când plin sunt de curaj
Şi hotărât să trec prin porţile cetăţii
Privirea mea şi glasul şi inima de paj
Iubire? o... iubire, dă-mi leac singurătăţii...

Zmuceşte-mă speranţă, aruncămă-n iubire!
Cunosc atâtea flori, arome de-mbătat…
Sunt toate vârf de ploaie?... eu nu cunosc zidire.
Cu tine-alături lumii, în veci necăutat
Zmuceşte-mă speranţă, aruncămă-n iubire...

Ţinut de fericire, cât de departe eşti…
Unde cu raze, stele se-mbrăţişează când
Parcă stai parte-aievea grozavelor poveşti…
Cu sufletul, cu simţul, cu inima bătând
Ţinut de fericire, cât de departe eşti...

 vol. - "Sub Gutui"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu