miercuri, 14 mai 2014

Muşcătura





Se făcea cum din colţii lui albi
un cîine alb muşca pulpa mea fragedă
cîine alb din colţii albi ce muşti îi zic
pulpa cea fragedă a mea
nu poţi muşca şi tu negru
din colţii negrii nu poţi muşca
precum nu te pot zări de alb
Tocmai ca toţi laolaltă îmi zice
din colţii lui albi ca o zăpadă proaspătă
să te muşc asemenea celorlalţi la fel de negru vrei
cînd mi-am zis hai să muşc şi alb odată la o mie de ani
vino-ţi în fire muşcatule de alb
fii înţelept muşcatule de alb
atunci i-am zis cîinelui din colţii lui albi
muşcînd alb frageda pulpă a mea
insist animalule cîine să muşti cu negru
ca negru al pămîntului şi al corbului
pulpa mea fragedă muşc-o din colţii negri
ca ochii maică-mi tînără
sau ca ochii iubitei mele de acum
altfel mă trezesc şi-mi saţiez pulpa şi-ai să vezi
va trebui să muşti osul prin pielea întărită ca ceafa de lup
atunci cîinele alb devenind cenuşiu zice
voi muşca negru din colţii negri rămasa-ţi pulpă fragedă
animalule om dar să nu-mi reproşezi
ghinionul miilor de după tine
albindu-ţi ochii animalule om
sculîndu-te îţi zic muşcînd la rîndul tău negru
ca negru al pămîntului sau al corbului
sufletul celui cu pulpa fragedă îţi zic
iar vrînd ca mine odată la o mie de ani
la fel să mori şi tu alb sub negru
ca ochii maică-ti de tînără
sau ca ochii iubitei tale de acum
animalule om


vol. - "Adîncuri de la suprafaţă"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu