duminică, 27 martie 2016

În taină



nopțile petreceri în taină
alcool tutun moțăială
revenire alcool tutun moțăială
întrebări muzică întrebări
petreceri pînă tîrziu abureli de sezon
de om pierdut într-o cloacă a gîndurilor
nimic nu iese nimic nu intră punct
șederi prelungi într-un vierme

du-te mă și te-mpușcă i-ați gîndul
într-o pungă dezinfectată cu vin
și aruncă-l
mărturisiri impresii păreri
o pleoapă gigantică te acoperă
ce mai lacrimă ești ce ochi idiot

mai lasă-mă tristă realitate curvo
să-mi strîng oasele să mă dezgrop
urmăresc o fisură în asfaltul cleios
o... (n-a c-am zis-o) ce m-aș întoarce
din drum și pe dos

luați loc spectacol naiv despre om
mușcă regina sălbateca iute
pe nevăzute adînc și mortal
suge din inimă cromul
iată labirintul căcăcios
intri prefăcut aluneci de cîteva ori
nimic de găsit prea tîrziu pătrunde
în tine glonțul acesta blînd cu argint
cu stocuri de bine

prea mult loc în piept tocmai

cînd nu mai e timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu