duminică, 27 martie 2016

Vedere




Am văzut pe aruncătorii de pietre
Cum săpau cu mâinile goale
După apa de spălat vorbele.
Pe mîncătorii de stele i-am văzut
Cum își aruncau privirile goale
Să pescuiască lumina din ochii lor.
Am văzut pe cei care alintau visul cu vorba goală
Sperând să-şi trădeze odată sensul.
Cei care pavau pe stânga și pe dreapta
Golul pe care și-l protejau cu ardoare
Făceau asta cu un ecou ciudat în piept.
N-am fost observat nici de șlefuitorii de piatră
Schimbătoare la față în funcție de moment -
Scuipau în palme și oftau din greu.
Lucrătorii la schelă părea că-mi simțiseră prezența -
Se opreau cu privirea în gol preț
De câteva secunde lustruindu-mi simțurile.
Nu am întîlnit pe cei care au doar o singură opțiune
Și nu fac din aceasta o laudă;
Dar mai am de mers prin ploi,
Prin adieri perpendiculare, prin
Ceață;
Nădăjduiesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu